Reklamace a vrácení zboží

Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka nepoužitá a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Musí být také v originálním balení.

Chcete-li produkt vrátit, zašlete jej na adresu: Josef Doležal, Břeclavská 1663/4 Praha 9 – 198 00, případně je možné se domluvit na zaslání přes Zásilkovnu.

Budete odpovědní za uhrazení vlastních nákladů na dopravu za vrácení položky. Náklady na dopravu jsou nevratné.

Vrácení peněz

Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Budeme vás také informovat o schválení nebo zamítnutí vaší refundace.

Pokud bude reklamace schválená, odesíláme platbu během následujících 5 dní na Váš účet.

Pokud jste dosud neobdrželi refundaci, nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet. Poté kontaktujte vaší banku a požádejte o prověření. Upozorňujeme, že může nějakou dobu trvat, než bude vaše refundace připsána na váš účet.

Pokud jste toto vše provedli a stále vám nebyly vráceny peníze, kontaktujte nás.

Reklamace vyřizujeme co nejdříve, maximální doba na vyřízení je 30 dní.